Actie

Hierbij stellen wij u onze 2 actiecoördinatoren voor.

Foto: Sp Boxmeer / SP fotograaf

van links naar rechts: Theo Weenink , Rob Leenders

Allereerst aan de linkerkant Theo Weenink. De ''oude'' rot in het vak. Al meer dan 40 jaar is Theo het gezicht van de SP acties. Aan de rechterkant Rob Leenders die sinds dit jaar Theo ondersteunt en in de toekomst Theo gaat vervangen.

Samen coördineren ze alle acties die er zijn. Zo benaderen ze de actieve leden persoonlijk, zorgen ze dat er voldoende materiaal is voor de campagnes en maken ze schema's om te zorgen dat alles vlekkeloos verloopt (denk bv. aan huis aan huis verspreiding maar ook de mensen op de juiste posten zetten voor acties op straat). Ze sturen aan waar dit nodig is en zijn zelf geregeld onderweg om actie te voeren met de leden.

Een mooier uithang bord kan de SP Boxmeer zich niet wensen. Hier komt letterlijk jong en oud bij elkaar wat tot een goed duo leidt.

Foto: SP / sp.boxmeer.nl
Foto: SP / boxmeer.sp.nl

Foto: SP Boxmeer / SP fotograaf

Via deze weg houden we u op de hoogte van alle acties die SP Boxmeer doet. Er zullen dus geregeld foto's worden toegevoegd.

Superzaterdag 29 april 2017.

Een dag vol mooie gesprekken, mooie verbeter punten en een stralende blauwe lucht. SP Boxmeer was wederom zichtbaar op straat. Boxmeer kleurde wederom ROOD!

Foto: SP Boxmeer

Straat actie dinsdag 30 mei 2017.

Tijdens de straat actie die SP Boxmeer de aankomende weken gaat houden in de gemeente Boxmeer staan de inwoners centraal. Gisterenavond zijn we de Sweelinck in gegaan en hebben we goede feedback gekregen en problematiek gehoord waar de fractie mee verder kan.

Tijdens de straat actie hebben we natuurlijk leuke foto's gemaakt hieronder een compilatie.

Foto: SP Boxmeer

Superzaterdag SP Boxmeer (1 juli 201):

Wederom hield SP Boxmeer weer een SUPERZATERDAG die in het teken stond van de inwoner van de gemeente Boxmeer.

Tijd voor een luisterend oor, beantwoorden van vragen en verrukkelijk ijs!

Foto: SP Boxmeer / SP fotograaf

Vele mensen hebben weer even met Emile kunnen spreken en vragen kunnen stellen over o.a. de formatiegesprekken, wat het standpunt van de SP hier in is, hoe Emile de toekomst in de oppositie ziet maar ook hoe het met de gemeente verder gaat omtrent de perikelen van een eventuele samenvoeging naar een grote gemeente Land van Cuijk.

Foto: SP Boxmeer / SP fotograaf

'Daags na de Tour' op 24 juli 2017:

Elk jaar weer is SP Boxmeer van de partij tijdens het prachtige evenement ''Daags na de Tour'' om tijdens de reclamekaravaan mee te lopen en onze welbekende gadgets uit te delen onder toeziend oog van Emile Roemer.

Foto: SP Boxmeer / SP fotograaf

Elk jaar gaan er weer vele actieve leden mee om de winkelwagenmuntjes, ballonnen en schuursponsjes uit te delen. Want er blijkt een ware run op de SP sponsjes te zijn. Mensen maken er het gehele jaar schoon met de SP.

Foto: SP Boxmeer / SP fotograaf

Bent u enthousiast geworden om ook actief te worden? Dan hopen wij dat u zich aanmeld om lid en of actief te worden. U weet in ieder geval zeker dat u in een warm bad terecht komt met een hele leuke groep actieve vrijwilligers.