SUPERZATERDAG SP BOXMEER

29 oktober 2016

SUPERZATERDAG SP BOXMEER

Foto: Nationaal Zorgfonds / www.nationaalzorgfonds.nl
Afgelopen zaterdag 22 oktober heeft SP Boxmeer een SUPERZATERDAG gehouden die volledig in het teken stond van het ''Nationaal Zorgfonds".

Op deze SUPERZATERDAG hebben we geprobeerd met een groep van ruim 15 mensen om zoveel mogelijk handtekeningen op te halen voor het ''Nationaal Zorgfonds" en hierin zijn we meer dan geslaagd. In een tijdsbestek van ongeveer 2.5 uur hebben we het mooie aantal van 186 handtekeningen weten te realiseren.

Op deze dag werd Boxmeer "SP rood" gekleurd en heeft de SP zich wederom ingezet voor de maatschappij en de problemen die er momenteel spelen met betrekking tot de zorg. SP voorman Emile Roemer gaf op deze dag het startsein! En samen met tweede Kamerlid Henk van Gerven en onze trouwe Leden die allemaal hun vrije zaterdag hebben opgeofferd, was de SP in Boxmeer zichtbaar actief.

We willen langs deze weg iedereen die mee geholpen heeft enorm bedanken en we spreken daarom onze waardering hiervoor ook uit. Zonder onze vrijwilligers bestaan we niet en kunnen we ook niet zulke mooie acties voeren.

Bij gevoegd vind je een aantal mooie foto's die exact de sfeer van deze super dag weergeven.