Jos Roemer presenteert boek over broer Emile

4 maart 2017

Jos Roemer presenteert boek over broer Emile

Vandaag was dan eindelijk de dag waarop Jos Roemer het boek dat hij heeft geschreven over zijn broer Emile, kon overhandigen aan hem.

Foto: SP / www.sp.nl

Om 16.00uur werd het eerste boek aan Emile overhandigd. Dit gebeurde in hun vertrouwde café 'T Vertek te Boxmeer. Jos heeft bijna 3 jaar aan het boek gewerkt. Vele uren met Emile in de auto gezeten, mee geweest naar vele acties op straat, vele tv debatten gezien en bijgewoond en natuurlijk verschillende conferenties meegemaakt waarop Emile de SP leden toesprak. Maar natuurlijk konden de huiselijke keukentafel gesprekken niet ontbreken bij het tot stand komen van dit prachtige boek wat vol verhalen staat en vol waargebeurde momenten en gebeurtenissen.

Een echte aanrader om dit boek te lezen en een inkijk in het leven van Emile en de politieke leider te krijgen.Hoe leeft de Politieke leider zijn dagelijkse routine? Hoe ziet een dag eruit van een politiek leider? Maar ook vooral hoe is Emile buiten het Binnenhof en in zijn vertrouwde en geliefde gemeente Boxmeer.  U kunt dit alles vinden in dit mooie en oprecht geschreven boek.

Foto: SP / boxmeer.sp.nl

Vanaf aankomende maandag (6 maart) ligt het boek: PASSIE VOOR POLITIEK, het levensverhaal van Emile Roemer in de boekhandel Van Dinter gevestigd aan de Koorstraat 61 te Boxmeer. Het boek kost €14.95.

We wensen u veel leesplezier!

Kijk hieronder voor een mooie reportage van Omroep Brabant: