Daags na de Tour wederom een succes voor SP Boxmeer:

25 juli 2017

Daags na de Tour wederom een succes voor SP Boxmeer:

Foto: SP Boxmeer / SP fotograaf

Elk jaar weer is SP Boxmeer van de partij tijdens het prachtige evenement '' Daags na de Tour'' om tijdens de reclamekaravaan mee te lopen en onze welbekende gadgets uit te delen onder toeziend oog van Emile Roemer.

Tijdens ''Daags na de Tour'' is het voor SP Boxmeer een uitgelezen kans om een extra groot publiek aan te spreken en zichtbaar te zijn op straat (alhoewel we al met enige regelmaat op straat te vinden zijn) is dit evenement van een iets andere grote orde.

Foto: SP Boxmeer / SP fotograaf

Elk jaar gaan er weer vele actieve leden mee om de winkelwagenmuntjes, ballonnen en schuursponsjes uit te delen. Want er blijkt een ware run op de SP sponsjes te zijn. Mensen maken er het gehele jaar schoon met de SP.

Voor mensen langs het parcours is het een mogelijkheid om even met Emile te spreken. Voor ons altijd een ''gevecht'' om Emile weer aan te laten sluiten bij onze rijdende SP bus. Dit jaar is Emile tijdens '' Daags na de Tour'' live gegaan zodat mensen die niet aanwezig konden zijn of het hele evenement nog niet kende een kijken in de keuken te geven.

Foto: Sp Boxmeer / SP fotograaf

Via deze weg willen wij iedereen die zich heeft ingezet voor of tijdens het evenement danken voor hun inzet!

En tot volgend jaar we gaan er dan wederom een groot feest van maken!

Foto: SP Boxmeer / SP fotograaf

SP Boxmeer fractie en Bestuur.