We stellen aan u voor: Mariella van Wijnen-Heijs.

15 februari 2018

We stellen aan u voor: Mariella van Wijnen-Heijs.

Mariëlla is de afgelopen 4 jaar raadslid voor SP Boxmeer geweest en heeft met veel Fèvre haar portefeuille Zorg en WMO behartigd. Mariëlla zet zich met hart en ziel in voor een sterke en sociale gemeente Boxmeer.

Mariëlla ziet dat veel mensen tussen wal en het schip vallen. Doordat de bureaucratie de laatste jaren ernstig toeneemt ziet Mariëlla dat hulpbehoevende mensen er niet meer uitkomen. Dit is absoluut niet eerlijk en sociaal. Mariëlla wil dan ook dat iedere inwoner die zorg nodig heeft in welke vorm dan ook dit kan en mag ontvangen. Iedere inwoner die in de knel komt op welke manier dan ook moet de ondersteuning ontvangen die nodig is.

Mariëlla wil ook de aankomende periode zich hard maken voor de zorg. Laat je niet alles zeggen en strijdt waar je voor staat. Wie dat zelf niet kan daar wil ik graag voor opkomen, samen kun je tenslotte een vuist maken.

Blijf op 21 maart 2018 niet thuis! Breng uw stem uit.

Kijk voor het persoonlijke fimpje van onze kandidaat op plaats 2 Mariella van Wijnen-Heijs op de onderstaande link: