Bestuur

De SP is een democratische partij, dit zie je ook terug op afdelingsniveau. De leden van de afdeling kiezen het afdelingsbestuur, ofwel het algemeen bestuur. Het afdelingsbestuur kiest uit zijn midden het dagelijks bestuur.

Foto: SP / boxmeer.sp.nl

staand van links naar rechts: Johan Koelman, Jessica Demper, Mariëlla Wijnen-Heijs, Winfried Bosters.

zittend van links naar rechts: Theo Weenink, Rob Leenders

Winfried Bosters

Penningmeester

Theo Weenink

Hulpdienst Coördinator

06-24326017

Theo Weenink is ruim 40 jaar lid van de SP. Samen met Emile Roemer heeft hij de SP Boxmeer op gezet. Maar Theo blinkt echt uit in een luistert oor bieden aan mensen en om hen te ondersteunen waar het nodig is. Al jaren draait Theo mee in de Hulpdienst en is hier dan ook de front man van. Vele duizenden belasting aangiftes heeft hij inmiddels gedaan, honderden gesprekken met de schuldhulpverlening en andere organisaties en honderden bezwaarschriften als de aanslagen niet klopte.Tot het uiterste gaan en de grens opzoeken is wat Theo onvoorwaardelijk doet. Gedreven en passievol draait Theo de hulpdienst met een aantal andere hulpdienstmedewerkers vol 100% geloof dat je iedereen kunt helpen. En dat iedereen ook geholpen moet kunnen worden. Momenteel is de maatschappij zo ingedeeld dat iedereen zijn of haar eigen boontjes wel moet kunnen doppen. En de overheid legt de mensen steeds meer regels en wetten op. Het wordt er voor iedereen niet gemakkelijker op. Veel mensen raken het overzicht kwijt in het oerwoud van de wetten en regels. Vandaar dat de SP Hulpdienst er voor IEDEREEN is.

Johan Koelman

06-21131411